Regeling uitzending KerkTV

De kerkdiensten worden ook uitgezonden met beeld om de betrokkenheid van gemeenteleden thuis te vergroten.

Hierover heeft het moderamen de volgende afspraken gemaakt:
- Er wordt met respect en eerbied opnames gemaakt.
- Opnames zijn een beperkte periode (ca. 3 maanden) op het internet beschikbaar.
- Om de privacy van gemeenteleden die niet in beeld willen komen te waarborgen, is er een gedeelte van de kerkzaal waar geen opnames van gemeenteleden gemaakt worden:
     - Op de galerij komen de achterste drie rijen aan de kant van de kerkenraad niet in beeld.
     - Indien de galerij afgesloten is (bv 's middags) komen de achterste drie rijen stoelen beneden aan de kant van de kerkenraad niet in beeld.
     - Bij de viering van het Heilig Avondmaal komen de broeders en zusters die op die plaatsen zitten ook niet in beeld.